Shopping

Hej Svej!
Har varit ledig hela dagen och gjort det jag gillar mest. Varit på Center syd, Entré och en liten sväng med Nova. Först var jag och Sandra på Center Syd, sen kl 1 slutade Peter så han fick följa med till Entré och Nova.
Sen har han sovit typ hela kvällen så lycka till att somna ikväll HA!

Skulle egentligen varit ledig i morgon med men någon var sjuk så jag får jobba 6-12. Sen ska jag till stadsparken och mata ankorna med Linda och barnen :o) Mamma ska kanske också komma dit..
Sen blir det donken med... mums.. inte bara barnen som gillar det ;o) hehe
Förra gången vi matade ankorna så kastade Alwin i hela påsen med bröd i vattnet, så han blev lite ledsen hehe. Så synd om honom!

Igår hade jag och Anna ännu en liten räkafton... så kul :D :D Alltid lika kul med Sune!!!  Hoppas vi ses snart igen!





Jag var ju tvungen att berätta för Anna om alla de gånger det har varit brandbilar, polisbilar och ambulanser här.. det händer ju nästan varje dag. Ett dårhus jag bor i! Och tror ni inte att jag vaknade i natt av något konstigt ljud... Jo! Då stod det två brandbilar utanför och jättemycket folk! Jag blev ju skiträdd... men det var i trappen bredvid. Läste på nätet i dag att det var en kille som torrkokade fiskpinnar!! Och han vaknade inte av röken, inte av brandlarmet och inte av att de pankade på hans dörr! Så de fick hissa upp stegen till 5e våningen och gå in det hållet... helt sjukt. han måste ha varit hög eller nåt! Snacka om dårhus. Så nu har jag satt upp mig på aktiv kö på Lkf.. måste flytta! Långt här ifrån hehe..

Dax att duscha
/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0