Dyngsur

Tjenis...
Precis kommit från jobbet. Första dagen efter semestern, och det var som jag trodde. Efter en timme kändes det inte som att man hade haft någon semester alls hehe.. så man kom snabbt in i det igen! Lite småseg nu efter mitt första 10-timmarspass någonsin, men tiden gick förvånansvärt snabbt!
Sen kl 19:08 var det dags att ta bussen hem, och för det första så var busschauffören jätteotrevlig och för det andra så satt det en liten unge precis bakom mig och skrek allt vad hon pallade! aaaahh.. det var faktiskt lite jobbigt! Och inte nog med det, när jag hoppade av bussen så kom naturligtvis den värsta regnskuren på hela dagen! Jag hade paraply men hela jag blev dyng sur ändå! Det är väl ca 50m från busshållsplatsen hem till mig, och mina strumpor blev blöta och mina jeans kunde man krama ur!! Helt galet!

I morgon ska jag och älski gå på bio tror jag :o) Ska bli mysigt, längesen vi var på bio... senast var nog i Usa när vi såg he´s just not that in to you, en riktigt bra film. Den släpps här i september (att hyra) och jag ser fram emot att se den igen! Det är en ''tjejfilm'' men jag kan verkligen rekomendera den! Peter tyckte iaf om den ;o)

Dags att göra lite nytta.
/Äms


Kommentarer
Postat av: Lina

haha nej aldrig! när jag var liten fick jag för mig att det var äckligt (gillade ej chocklad-grejer som barn, typ chockladglass) o de har suttit kvar! ogillar dock fortfaranade chockladglass=)

2009-07-21 @ 01:15:30
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0