Beck

Hallå ja..
Inte skrivit på hela helgen nä... förstår om ni är besvikna ;o) Men nu äntligen sitter jag vid min dator.. Peters internet fungerar ju inte så kan inte skriva när jag e hos honom.
Helgen...

Fredag:
Då jobbade jag till kl 21.. sen var jag bara med Peter på kvällen. Så det blev en lugn dag!

Lördag:
Jobbade 11-19.. På kvällen gick jag och Älski till Bellman och åt.. mumsigt! Det var Rix Fm festival på Mårtenstorget så vi fick ju kolla lite på det med! Vi såg bland annat Sarah Dawn Finer och Ola! Helt fantastiskt.. längtar verkligen till Arvingarna på Björka!! :D
Sen kom Eva.. vi gick till Myntha och drack vars en drink.. Och sen blev det Glorias och en drink till hihi.. Fyy vad jag och Peter blev trötta lite efter 12.. Eva var sjukt på G ;o) När vi kom hem sjöng vi lite singstar och rökte vattenpipa.. Men jag sjöng bara en sång sen slocknade jag hehe.





Söndag:
I dag har jag ätit frukost med Eva :o) Peter var tvungen att jobba så det blev bara vi 2..och katten :S
Vid 12 åkte Eva till Veberöd och jag åkte hem..
Gjorde mig i ordning sen kom Polly över. Vi bestämde oss för att åka till Entré och fika lite.. Men det blev bara en runda där och sen Donken på Nova :D såå gott det var, jag var så sjuukt hungrig!!
Nu ikväll var jag och Polly på bio och såg den nya Beckfilmen.. Den var inte speciellt bra, förstår att den har fått dålig kritik. Lätt den sämsta Beckfilmen hittills.. Så slösa inte pengar på att gå och sen den på Bio!




Haha... när vi skulle på bio så köpte vi biljetterna via nätet. Sen körde vi till Sf och gick in och hämtade ut biljetterna och så gick vi för att visa biljetterna och gå in i salong 1. Då sa människan att filmen skulle gå på Royal!! Haha... och vi hade tillochmed redan köpt snacks och läsk. Men det var bara att vandra till Royal.. hälften av snacksen blåste iväg hehe :P
Lite pinsamt ;o)



Vill att Peter ska komma hit ikväll.. men de gör han nog inte :(

/Äms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0