Växjö

Hejsan svejsan..
Snart dax för jobb, sen sticker jag och Peter till Växjö. Kommer hem i morron kväll. Vi ska hälsa på Eva och barnen.. snart behöver vi inte åka så långt för att träffa dom :D De ska snart flytta ner till Skåne.. Naaajs .. Och jag ska passa deras katt en månad tills de får lägenheten.. Får se hur det går, har ju aldrig haft en katt.

Igår fick jag och Peter erbjudande på en lägenhet på klostergården, ganska billig och lagom stor(3:a). Så hoppas den e fin!! Tyvärr så är det på 7e våningen, det gillar jag inte! Men är den tillräckligt fin så får man stå ut med
det :D

I dag ska Peter äääntligen gå och kolla sina öron.. han hör ju knappt, stackars påg! Förmodligen e det en vaxpropp.. Han rensar öronen FÖR bra... så allt trycks in och blir en äcklig propp!! blääää.

Jag e hungrig :o( Får ingen frukost på jobbet förrän halv 11.. å det e såå länge!!

Nä ska packa det sista nu. Vi höres när jag kommer hem!

/Äms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0