Lomma

Idag blev det Lomma beach en stund, varmt och skönt och vi badade faktiskt allihopa! Lite kallt i början men man vande sig snabbt :o) Vi kom dit vid tio och då var där typ helt tomt, bara vi som var där. Men när vi åkte hem var det desto mer folk! 



Peter var lite ledsen för att jag inte hade nämnt honom i bloggen än, men nu finns det tillochmed en bild på honom ;o) Så nu måste du vara nöjd älski! ;D
Han ligger i sängen och kollar tv och jag sitter här och dricker vin.. dee e najs! Precis ätit jättegod mat som älski har gjort mumsi! Sen ska vi äta blåbärspaj.. mumsimumsimums!
Ska  vara hos älski hela helgen så jag har hela mitt bohag med mig hehe.. Så pappa fick köra oss hit innan, kunde inte ta allt på bussen.

Nu ska vi kolla friidrott :D
/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0