Planera onsdagen..

Godnatt...
Kan man börja så? Men det e natt.... man kan ju säga goddag... hehe.. :P

Gick och la mig för en stund sen... men kunde inte somna. Så jag gick upp och gjorde ett kollage. Har passat Helmer lite nu ikväll.. han såg så ledsen ut innan när jag och mamma skulle gå så han fick följa med hit till pappa slutade jobba.. Har jobbat till tre i dag,,och i morgon e jag ledig, ska äta på frukost på Nova med sandra :D Längtar redan, e hungrig. På kvällen är det första bowlingträningen för säsongen. Ska bli ganska kul... :o) Hoppas det går bra!!






naaa.... plutte. han e så söt <3
Peter e också söt... :D min älski pälski!!! <3 <3 <3 <3




Natti natti
/Äms



Kommentarer
Postat av: Sandrix

Äh, lite får dom väl tåla!? :P Åh så fint väder idag, då ska man ju inte gå runt inne på Nova :/ Vi får ta en snabbtur på Nova och sen ut i solen lite tycker jag! Puss på kundtjänst

2009-08-05 @ 08:46:05
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0