Epilator

Godkväll..
Sitter med älski och kollar friidrott.. Inga svenskar nu mer.. bara Alhaji Jeng som rev ut sig tidigt i stavhoppet.. han e kass.
Är ledig denna helgen och det e sååå skönt! Igår var vi hos Sandra och grillade och kollade friidrott, höjdhoppsfinalen tex. Synd att Linus Thörnbald e kass bara.. :P Men Jag hejade på min landsman Rybakov! :D Han e het!
Vi hade Julia med oss också.. hon var såå ledsen en stund, men hon var övertrött så när jag gick med henne en runda i vagnen så slocknade hon typ direkt. Sen sov hon till kl 3 på natten, precis innan Polly hämtade henne :o)


Jag och min fina älski..  <3 <3 <3


Polly och Julia :o)


I dag har jag och Älski varit och köpt en epilator till mig, på netonnet.. Det är ju en helt fantastisk apparat, gör ganska ont, men slipper man raka benen så ofta som man gör så e det verkligen värt det!

I morgon ska vi kanske ut och cykla om vädret tillåter.. Vet inte var, men det märker vi :D
Nu ska jag gosa med älski!
/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0