Cykeltur till Nova

Tjenis..
Precis kommit hem från Nova.. Försökt hitta något fint till ikväll, hittade ett linne iaf :o) Får bli det med Jeansleggings. Var inne på skopunkten med och kollade på ett par skor som jag testade för ett tag sen med. Skitsnygga, men frågan e om jag kommer anväda dom!? Blir längre än Peter ;o)

I morgon ska jag och sandra ut på en shoppingtur.. Kanske köper skorna då ;o) Ska fundera på det!

Ikväll ska jag och Älski till Blu-Daniel och äta middag och så.. ska bli kul faktiskt :o) Vi tänkte först cykla dit men sen kom vi på att Peter inte har några lampor på cykeln och det lär vara mörkt när vi ska hem. Så vi får ta tåget till Kävlinge sen hämtar Daniel oss där..

Nu räknar Peter mina tior.. spännande ;o)

/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0