Entré

Hej Svejs...
Snart är det helg och för en gångs skull så är jag ledig!!! Wee.. men det tycker jag att jag e värd efter denna veckan med mycket slit ;o)
Igår var jag och Peter hos Håkan & Linda och grillade och hade det trevligt :D Fotade lite.. men bara liiite...



I dag har jag jobbar till kl 14 sen köde jag Polly och Julia till Entré :D Favoritstället hehe.. Handlade en borste till Peters katt. Ska se om det hjälper att borsta henne, hon fäller som faaaan..
En fika blev det ju också så klart :D Man kan inte gå på köpcentrum utan att fika!
Och som vanligt blev det några foton på Julia!




Och jag vet att ni vill ha en bild på min nya frisyr... suck...



Ja där var den..

Dax att föna och platta nu..
/Äms


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kunde åtminstonde tagit av julia haklappen när du fota ;);)

2009-07-23 @ 22:49:14
Postat av: Sandrix

Åååh vad fin du är i håret! :) Känns det bra?

2009-07-23 @ 23:10:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

suupersnyggt =)

2009-07-23 @ 23:18:54
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0