Färgning


hallå ja..
Sitter och kollar på Rachael Ray och funderar på om jag ska göra mig i ordning. Ska färga Pollys hår i dag var det tänkt... vet inte om hon är vaken ens? hehe
Sen blir det jobb som vanligt! Men vet ni vad? Jag slipper jobba på onsdag!! Emilia hade ju tagit semester så då hade de redan gett bort tiden till någon annan ju. Wee så glad jag blev hehe.. pallade inte jobba! Det var stängning dessutom, det e inte kul!

Ikväll ska jag hitta på något med Älski och Löpen... Löpen åker snart till Halmstad och pluggar, och detta var den enda dagen vi kunde ses och ta farväl ;o)  Låter som att han ska dö :P


Löpen...

Nu har jag messat lite med Polly och det blir färgning om en stund så det e bäst att jag gör mig i ordning :o)

/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0