Händelserik dag..

Godkväll..
Precis kommit hem från Sandra.. vi har haft en ganska händelserik dag. Det har hänt mycket konstiga saker.....
... Det började med att jag och Sandra var inne på Center Syd och provade kläder, så helt plötsligt börjar det tjuta och en röst säger att det brinner och vi måste utrymma.. Så vi kutar ut hehe.. Då passade vi på att gå till skopunkten och när vi var klara där så kunde vi gå in på Center Syd igen.




När vi kom hem hit och skulle parkera så stod det en liten bil i vändzoonen, ett pizzabud. Han stod helt stilla så Sandra var på väg in i en parkeringsficka bakom honom.. Men han kollade så klart inte bak när han skulle backa så det smällde. Han ville först inte ta på sig skulden för han såg ingen bil när han backade. Sån fubik!! Sandra ringde till Daniel så han kom och skrämde killen i bilen :D hihi. Helt fantastiskt!!

Sen gick vi upp till mig och satte upp min nyinköpta spegel :D Behövde verkligen en! Har inte haft någon helkroppsspegel innan, i så fall fick man gå ut i hissen och spegla sig :P



När vi kom hem till Sandra så fotade vi lite av sakerna vi hade köpt. Och så färgade vi håret.. Sandra blev nästan blond och jag blev väldigt blond :D Men det blev fint på oss båda tycker jag!





Vid 21 var det dax att åka hem. Sandra skulle till Daniel så hon släppte av mig på vägen.. Men när vi kommer halvvägs hem till mig så får vi reda på att larmet i deras hus hade gått, så det var bara att köra tillbaka! De var inte lite det tjöt hehe.. Men någon inbrottstjuv var där inte :D
Sen när vi körde förbi macken så stod där 2 polisbilar som hade tagit någon...

Som sagt... en händelserik dag!
Fredagen den 13e är ingen otursdag mer... Det är torsdagen den 27e numera!!

Nu ska jag spela Yatzy med mammsen :D

/Äms

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Ja herregud vilken dag!!! :S Sjukt bra sammanfattning du har gjort haha.

2009-08-28 @ 09:35:48
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0