Grilla

wee.. äntligen lyckades jag komma in på bloggen.. hade lite problem med det i går kväll.. Så det e därför jag inte har skrivit på ett tag... Skriver mest tråkiga inlägg utan bilder har jag märkt.. får bli ändring på det. Jag och Peter ska till Sandra och grilla med henne och Daniel ikväll :o) Ska bli supermysigt. Vi ska ha med oss lilla Julia med.. Så det blir en lugn kväll :D Ser fram emot att se Linus Thörnblad i hjdhoppsfinalen sen :D

Ska fota lite ikväll så det kommer nog ett fint kollage eller nåt i morron :D
Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken i dag.. började jobba kl 6 i morse och slutade kl 15.. Men tiden gick ganska snabbt som tur e :P
Ska snart gå och ta mig en liten dusch och kanske vila mig en stund. Börjar bli hungrig med, men det får vänta till ikväll :P

/Äms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0