Ensam...

Tjenis Penis..
Kände för att skriva lite... Nu när peter inte e hemma så har jag mer tid :) Han är i Usa hos sin syster.. Trodde inte det skulle va så svårt att sova utan honom.. men vaknar 20 ggr per natt.. suck.. Hoppas det blir bättre i natt, nu vet jag iaf att han har kommit fram utan några problem, så nu kan jag va lugnare :)

Snart dax att gå och duscha innan Polly kommer :) Vi ska äta frukost innan hon ska till sjukan..
Sen kommer mammi <3 vi ska städa lite i den gamla lägenheten, får se hur mycke vi hinner innan det blir mörkt. Plus att jag ska ha våffelkväll kl 18 med Sandra och Sara.

Ska nog ta en runda yatzy innan duschen..
Hajhaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0